onsdag 12 november 2008

Tuff vecka

Den här veckan har varit otroligt jäktig, men nu är jag äntligen KLAR!
Detta har jag åstadkommit under måndagen, tisdagen och onsdagen:

[x] Intervju med THE BLACK DAHLIA MURDER, skrivit klart den och skickat in.
[x] Intervju med THE UGLY, skrivit klart den och skickat in.
[x] Skrivit analys på boken UNDERBAR OCH ÄLSKAD AV ALLA, inlämnad och redovisad.
[x] Skrivit krönika för ST.
[x] Intervju med Sofie Jacobsson, idrottsporträtt, skriven och inlämnad.
[x] Skrivit en "regelbok" för källkritik.
[x] Skrivit faktaartikel om källkritik.
[x] Recenserat FOREST OF SHADOWS-plattan, skickat in.
[x] Intervju med Janne Hallman om källkritik, skrivit klart och lämnat in.
[x] Recenserat DILLINGER ESCAPE PLAN - MISS MACHINE för Dagensskiva.com

Just det, jag har skrivit en gästrecension för Dagensskiva.com, med lite tur börjar jag att skriva för dem. Det finns en recensentlucka och den fyller jag mer än gärna.

Rätt mycket att göra, om jag får säga det själv. Är faktiskt skitstolt!

2 kommentarer:

MRTNA sa...

Att analysera underbar o älskad kan väl knappast räknas som något tungt mål? ;)

Bjoerling sa...

Hehe, nä. Men många bäckar små. Det ska ju fortfarande skrivas.