måndag 10 november 2008

Tuff vecka

Uuuuuffff... Vissa veckor är tuffare än andra. Detta är veckans chores:

SKOLAN: Analys av skönlitterär roman (ska vara klar imorgon)
SKOLAN: Källkritik: Faktaartikel (4000 tecken till torsdag)
SKOLAN: Källkritik: Regelbok för källkritik (torsdag)
SKOLAN: Källkritik: Intervju med en verksam journalist (intervju med Janne Hallman på onsdag, 4000 tecken till torsdag)

CLOSE-UP: Intervju med Black Dahlia Murder (ikväll)
CLOSE-UP: Skriva och sammanställa intervju med The Ugly (ikväll)
CLOSE-UP: Skivrecensioner (i veckan)
SUNDSVALLS TIDNING: Skivrecensioner (deadline torsdag)

Och till råga på det har jag en journalistik-uppgift som jag skjutit på. Men den får fan vänta ett tag till, tills de tjatar på mig om att de vill ha in den.

Nu kan man ju fråga sig varför jag sitter och skriver på bloggen när jag har så jävla mycket att göra. Men jag måste faktiskt ta en välförtjänt paus.

Inga kommentarer: