söndag 9 november 2008

Loyalguard-snickeri #2

Helgen är över. Fredagen var otroligt lugn. I lördags blev jag och Tessan småsugna på att träffa folk, så vi köpte lite öl och åkte bort till Daniel (Chefarn) Eriksson, snackade skit, spelade Guitar Hero och Singstar. Sen nöjde vi oss och åkte hem istället för att gå ner på krogen. Det är ju inget jag direkt ångrar idag, kan jag ju säga... :)

Idag har jag varit produktiv, igen. Pluggade in gitarren kring tolv och på ett par timmar hade jag arrangerat upp och skrivit en ny låt, vars arbetsnamn är "I Can't Believe". Refrängen är rätt gammal, från Loyalguards begynnelse (runt ett år med andra ord) men eftersom vi inte fått den att passa in någonstans stoppade vi den i arkivet.

Imorgon kväll kör jag en intervju med The Black Dahlia Murder för Close-Up Magazine. Bra jävla band.

Inga kommentarer: