torsdag 6 november 2008

Te och hårdbröd

Tror att jag till och med drömde om hockey inatt. Det är inte så att jag är totalt oinvigd vad gäller hockey - jag brukar åtminstone se slutspelen och landskamper (ungefär som alla andra svennar) så jag känner åtminstone till vad icing och interference är. Men live-hockey har jag inte sett sedan jag var runt tio bast.

Försöker övervinna mitt snaskberoende. So far so good. Det är i och för sig bara torsdag idag, men på en vanlig vecka brukar jag åtminstone ha hunnit sprätta en chipspåse eller åtminstone köpa ett par delicatobollar på skolan.

Jag tror lite på nolltolerans, av den anledningen att jag lätt skulle få för mig att trilla dit om jag bestämde mig för att jag fick äta liiiite godis.

Just ja, jag ska göra en intervju med The Black Dahlia Murder för Close-Up. Och denna gång blir det INTE ett "nytt blod" (introduktion av nytt up and coming-band) utan en vanlig intervju. Det blir spännande. Fler tecken, mer betalt och mer press.

Inga kommentarer: