onsdag 5 november 2008

Hockey hockey hockey!

Nu sitter jag och väntar på att ugnen blir varm, så jag ska kunna göra käk. Ska sedan ner och titta på Teg (från Umeå) - SK Lejon (Skellefteå) för att sedan skriva ett sportreferat. Ska faktiskt bli lite kul. Kan bli lurigt att fota, dock.. Men det visar sig väl ikväll. 19:30 börjar matchen.

I övrigt krånglar sig mitt nätverk mellan datorerna av någon anledning, vilket innebär att den stationära datorn (med stor hårddisk, där jag har all musik) inte frivilligt vill dela med sig till min laptop (som jag använder). Dagens I-landsproblem.

Bytte förresten internetabonnemang häromdagen. Från Kommunicera (som vi var tvungna att använda, eftersom Kommunicera haft monopol på internetleverans i Bostaden-lägenheterna) som är APSEGT och dessutom har en nedladdningsgräns. Bytte till T3. 100mbit upp, 100 mbit ned. 169 kronor i månaden. YABBA-DABBA-DOO!!!

Inga kommentarer: