torsdag 17 juli 2008

Sjuttonde gången gillt...

JAHAPP, så börjar vi om från början. För tredje, fjärde eller femte gången. Grejen är att jag gillar att skriva av mig på det här sättet, men jag känner mig inte riktigt bekväm i att bara "skriva dagbok", det känns helt enkelt inte som att tillräckligt många intressanta saker händer för att jag ska orka dela med mig av det.

DÄRFÖR formade jag helt sonika om min blogg, som förhoppningsvis ska bli en liten guldgruva för er som antingen letar efter musiktips, filmtips eller små roliga youtube-klipp. Vi får se hur det tar sig. Jag kommer att sortera in alla tips i små kategorier, så ni enkelt ska hitta det ni letar efter.

OCH sedan får ni jättegärna slänga in en kommentar om ni gillat det ni läst. Jag veeeet att det är jobbigt att klicka runt, logga in och jävlas bara för att kunna skriva en kommentar. Men om ni gillar det ni läser, kommer det att vara värt det. För då kommer jag att orka hålla på.

Inga kommentarer: